»Ne moremo sicer govoriti o kakšni 'šoli' ali prevladujočem trendu, pač pa prej o nizu individualnih nagovorov, ki se osredotočajo na raziskovanja drugačnih možnosti fotografske govorice kot povsem enakopravnega in enakovrednega vizualnega diskurza v kontekstu izrekanja sodobnosti na neverbalne načine.«
»Zgodovino fotografskega medija nesporno pozna, a prav zato do nje lahko pristopa neobremenjeno, z artikuliranjem izraznih potencialov, s katerimi na avtentičen, izviren način reflektira trenutek, ki ga živi in mu daje pomen s produkcijo podob, zaznamovanih z drugačnimi modalitetami videnja.«
»Prelomnica osvetljuje vpliv podnebne krize v Evropi skozi prizmo različnih družbenih odzivov – od migracij, ki jih sprožajo okoljski dejavniki, preko ekološke tesnobe in aktivizma, pa do alarmantnega naraščanja populistične retorike.«
»Zanima naju podrobnejši pregled takšnih situacij – kako ekstremni podnebni pojavi vplivajo na posameznike? Kako strah, ki izhaja iz takšnih razmer, prispeva k razvoju sovražnih ideologij?«
»V idealnem svetu bi svetovni voditelji zavzeli odločno stališče do vprašanja Palestine, kot to delajo v drugih primerih nepravičnosti, na primer ko nasprotujejo Putinu in Rusiji.«
»Mansour je v sliko vključil temeljne prvine palestinskega boja. Pero in čopič simbolizirata ustvarjalnost, puška simbolizira odpor, oljčna vejica in beli golob pa mir. Ključ je simbol palestinskega boja za pravico beguncev, da se vrnejo.«
»Svet mora prepoznati to humanitarno krizo in jo obravnavati z empatijo in sočutjem ter zagotoviti, da vsak človek, ki beži pred spopadi in preganjanjem, najde zatočišče, ki ga tako obupano išče.«
»Toda svoboda izražanja ni zgolj pravica, je tudi odgovornost in dolžnost, ki lahko od nas zahteva, da s preudarno argumentacijo, moralno verodostojnostjo in predanostjo resnici izrazimo komentar.«
»S kolažiranjem različnih medijev, v katerih ustvarjata, poudarjata hibridnost človekovih plati, obenem pa stremita k uravnoteženi predstavitvi posameznika, na eni strani s pomočjo duhovite, iskrive risbe in na drugi s fotografijo spokojnih in resnobnih izrezov ljubljanske krajine.«
»Črno-bele fotografije obsegajo tako kavarniške interjerje kot tudi urbano in neurbano ljubljansko krajino. Kavarne gostom programa ICORN predstavljajo družabni prostor, vendar Frankova fotografija z odsotnostjo ljudi implicira občutek osamljenosti in odmaknjenosti v Sloveniji.«
»Le kako naj fotograf, filmar ali umetnik upodobi usodo ljudi, ki jih je najprej prizadela uničujoča vojna ter jim odvzela njihovo domovanje in premoženje, nato pa so jim procesi brutalne tranzicije v neoliberalno družbo odvzeli možnost vzpostavitve temeljev za človeka dostojno življenje?«